سفارش تبلیغ
صبا ویژن

املاک صنعتی هیراد

اجاره سوله صنعتی

اجاره سوله صنعتی 

از مزایای سوله سبک صنعتی میتوان به این چند مورد اشاره کرد که در اجاره سوله صنعتی مورد توجه است .

مورد اول اینکه تنها امکان ساخت سازه های با دهانه های بسیار بزرگ به این روش میباشد . تنها امکان ساخت پل های بزرگ و سازه ای تحت بار شدید از این طریق میباشد .

برای افرادی که در اجاره سوله صنعتی زیبایی سازه و تنوع در شکل هندسه سازه برایشان اهمیت دارد بسیار مناسب است.

امکان نصب انواع جرثقیل ها با تناژ نامحدود در سوله های سازه فضایی روش استفاده از هندسه خرپا مهندسین را قادر میسازد تا بتوانند طراحی های قابل قبول برای رفع نیاز های جدید و بروز صنعتی انجام دهند . انفجار علمی و تکنولوژی سالهای اخیر این امکان را سبب شد تا طراحی و محاسبات این نوع سازه ها انجام و بسرعت گسترش یابد . سطح تکنولوژی و مشخصات فنی سازه های فضایی ( خرپایی ) بالاتر و در مقیاس عملی این نوع سازه ها بسرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال جایگزینی نمونه های تیر و ورقی هستند.

اجاره املاک صنعتی

افرادی هستند که یا بودجه ی کافی برای اجاره سوله صنعتی ندارند یا نمیخواهند خیلی هزینه کنند به دلیل کاهش شدید قیمت تمام شده اسکلت این سوله ها بسیار مفید است . همچنین در مورد کاهش هزینه های حمل و نصب.

سرعت طراحی ساخت و نصب سریعتر سازه با توجه به امکانات جدید و کاهش لرزش و جابجایی این سازه ها در اثر بارهای مشابه ,قابلیت باز کردن(دمونتاژ) و بستن(مونتاژ) سازه به دفعات ... از مزایای سوله ی سبک صنعتی میباشد که افراد میتوانند در اجاره سوله صنعتی به آن توجه کنند .

برای مشاهده ی ادامه مطلب اجاره سوله صنعتی کلیک کنید.